فال خوب ، فال بد، شگون پور سینا در کتاب سماع طبیعی که از مجلدات کتاب شفاء دایره المعارف جاودان فلسفی اوست در بحث مربوط به انواع " " از دو نوع اصلی نام می برد که عبارتند از بالذات و بالعرض! بالذات بطور ذاتی برای انجام کاری و فعلی ویژه است. چنان که سنگ این خاصیت دارد که اگر به شیشه بخورد آنرا می شکند. و یا سنگ را رها کنیم بر روی زمین می افتد. ولی ی بالعرض بر ای هدف خاصی بوجود نیامده است، بلکه اگر در مجاورت چیزی قرار گیرد و یا در , بالذات منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

بسیجی یار صبرم سر اومد تجزیه و تحلیل آماری داده های اقتصادی و صنعتی با مینی تب -sp لیلی نام دیگر عشق است اجناس فوق العاده ایران ماوا مرکز اجاره آپارتمان مبله و روزانه در تهران محمد اخبار سایت بلگ بیست تدریس خصوصی ریاضی پنجم دبستان در تهران